Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Aperture kräver registreringskod

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Aperture kväver att jag uppger registreringskoden varje gång datorn har varit avstängd. Först måste jag uppge koden för ver. 3.0 som är en uppgradering och därefter koden för ver. 1.5. Varför är det så och vad kan jag göra för för att slippa skriva in ca 80 tecken varje gång som jag vill använda programmet!

Mac Mini 2012, 2.6 GHz Intel Core I7, MacOS 10.8.3, Aperture 3.4.4

  • Medlem
  • White Beach, Puerto Galera
  • 2013-05-09 12:41

Låter som ett behörighetsproblem. Testa att reparera skivbehörigheter. Kan även vara någon .plist-fil som har hakat upp sig.

  • Medlem
  • White Beach, Puerto Galera
  • 2013-10-24 13:15

Jag fick för mig att kolla versionen som jag har installerad och det var 3.4.5. På App Store ligger versionen på 3.5. Var kan jag ladda ner senaste versionen? Jag har kollat på Apples support men hänvisas hela tiden att kolla med programuppdatering i App Store.

Tilläggas är att jag installerat från en DVD dvs att jag köpt programmet innan App Store existerade.

Ursprungligen av onnyt:

Jag fick för mig att kolla versionen som jag har installerad och det var 3.4.5. På App Store ligger versionen på 3.5. Var kan jag ladda ner senaste versionen? Jag har kollat på Apples support men hänvisas hela tiden att kolla med programuppdatering i App Store.

Tilläggas är att jag installerat från en DVD dvs att jag köpt programmet innan App Store existerade.

Har samma problem. Provade ominstallera på nytt från 3.1.4 fick inte ens igång den - inkompatibel version!
Under presentationen av den nya Mac Pro den 22 okt nämndes de nya versioner av Aperture och Final Cut! Vad tycker ni om det?

Senast redigerat 2013-10-24 22:37
  • Medlem
  • White Beach, Puerto Galera
  • 2013-10-24 22:37

Det jävliga är ju att det inte går att hitta uppdateringen hos Apple. Vad fan håller de på med? Nåja, jag har löst det på annat sätt.

  • Medlem
  • White Beach, Puerto Galera
  • 2013-10-24 22:44
  • Medlem
  • White Beach, Puerto Galera
  • 2013-10-24 22:52

Ändra systemspråk till engelska och starta om. Nu kommer uppdatering fram i App Store.

1
Bevaka tråden