Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Tapbots har släppt sin nya version av Tweetbot för iPhone idag och den är ohyggligt snygg. Gillade man gamla Tweetbot så känner man sig hemma direkt, men med ett utseende passande iOS 7.
Tapbots har släppt sin nya version av Tweetbot för iPhone idag och den är ohyggligt snygg. Gillade man gamla Tweetbot så känner man sig hemma direkt, men med ett utseende passande iOS 7.
Har fått för mig att Twitter inte precis gjort livet enkelt för de som gör tredjepartsappar. Nåt måste de väl leva av. De tar ju åtminstone inte 149:- för iOS-appen som de gör till OS X. Med ett mer modest pris till OS X hade jag kört den även där.
Nja, jag tyckte att det var rätt uppenbart att han sa att du behöver inte uppgradera om du inte vill eftersom den gamla versionen fortfarande fungerar. Inte alls samma tolkning som du gör.
Nja, jag tyckte att det var rätt uppenbart att han sa att du behöver inte uppgradera om du inte vill eftersom den gamla versionen fortfarande fungerar. Inte alls samma tolkning som du gör.
Möjligheten att som tidigare köpare få en relaterad uppgradering hade varit på pricken enligt mig.
Hur som så diggar jag Tweetbot och 3.1 ser ut att ta tillbaka något av det jag gillade med första versionen av appen. http://9to5mac.com/2013/11/01/heres-a-look-at...