Hej!
Har ett irriterande problem jag hoppas att jag kan få hjälp med. Jag har en iPhone 4 och uppdaterade till ios7. Då frågade telefonen om mitt Apple-ID-lösenord. Jag har ändrat mailadress från en hotmail-adress till min nya gmail-adress i Apple-ID, MEN telefonen ber om lösenordet till mitt Apple-ID som den tror är en hotmail-adress. Jag har testat att skriva in lösenordet jag har till min gmail-adress, den jag hade till min hotmail-adress men det funkar inte. Då struntade jag i det och tänkte att jag kunde ändra sen men det gick inte och hela tiden poppade det upp att jag måste skriva i mitt lösenord. Nu har jag precis uppdaterat till ios 7.03 och nu ska jag fylla i lösenordet igen... Men det finns ju inte. Hur kan jag uppdatera min mailadress? Jag klickade på glömt bort lösenord, fyllde i hotmail-adressen och det kom inget mail till den adressen. Jag fyllde i glömt bort apple-id och då kom mailet till min vanliga mailadress, men HUR ska jag kunna ändra min mailadress? Det fältet är grått i inställningarna!
Hjälp!