Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Upptäckte igår att Facebook på min iPhone 5s inte går att starta. Efter någon sekund avslutas appen. Samma på min iPad Air. Läste på nätet att jag inte är ensam om detta. Som tur är hade jag kvar 6.6 i iTunes på datorn så jag fick stänga av automatiska uppdateringar.
Någon mer som drabbats? En bekant sa att med lite tålamod kunde man sparka igång 6.7 på hennes iPhone 4s, typ efter 30-40 krascher kunde man få den att hålla igång.
Edit: Noterar att man just släppt en ny version, 6.7.1 med buggfixar. Denna går dock inte att ladda ner. "Facebook kunde inte hämtas" lyder meddelandet.
Avinstallerade. Den nya hämtades. Efter avslutad installation efterfrågar App Store lösenord. Därefter snurrar ikonen i App Store som indikerar nedladdning tillbaka och samma meddelande kommer. "Facebook kunde inte hämtas just nu."
Avinstallerade. Den nya hämtades. Efter avslutad installation efterfrågar App Store lösenord. Därefter snurrar ikonen i App Store som indikerar nedladdning tillbaka och samma meddelande kommer. "Facebook kunde inte hämtas just nu."
Nej det gick inte att uppdatera utan jag fick lägga in den gamla versionen.
När jag försökte uppdatera med datorn kom det bara upp en varning och att bildmaterial till Facebook inte kunde laddas ner!!!
Hade problem i morse - men nu gick det bra att uppdatera både iPhone 5S och iPad Mini. Kan det inte ha varit så att servern var överbelastad av alla som har automatisk uppdatering ?
Hade problem i morse - men nu gick det bra att uppdatera både iPhone 5S och iPad Mini. Kan det inte ha varit så att servern var överbelastad av alla som har automatisk uppdatering ?