Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Battlefield Commander släpps till Ipad

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Nu kan även Ipad-ägare praktisera som befälhavare i nya Battlefield 4. Med hjälp av en app behövs inte en dator eller konsol för att hänga med i spelet.

Läs hela artikeln här

Har länge funderat på missgynnandet för Mac-användare att de i stora grad mest lanseras strategispel till de olika systemen. Självklart finns de andra genrerna men det är bris på variation..

Senast redigerat 2013-11-15 18:15

Tråd rensad, det finns en PM-funktion här på sidan som passar bättre att använda person till person om man vill.

  • Medlem
  • 2013-11-15 23:29

Det kan vara bra om ni lägger till följande info i artikeln:

Man måste ha uppnått minst level 10 på valfri platform spelet finns till för att kunna utnyttja appen.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2013-11-16 01:20
Ursprungligen av kabex:

Det kan vara bra om ni lägger till följande info i artikeln:

Man måste ha uppnått minst level 10 på valfri platform spelet finns till för att kunna utnyttja appen.

Hyfsad dealbreaker

Ursprungligen av zinned:

Hyfsad dealbreaker

Spelar man Battlefield så är level 10 ca 2 timmars spelande.

Jag tyckte appen var rätt melös. Den ger ingen glädje. Folk är för dåliga på att acceptera ordrar man ger och man ser ju verkligen inte vad som händer. Var hamnade min missil? var det nära att träffa. Gör radarn jag placerar ut någon nytta etc mm.

Nej, tillbaka som fotsoldat för mig.

( har man aldrig spelat Battlefied 4 så är det helt menlöst att använda denna app även om man inte skulle behöva level 10 kan jag säga för man förstår inget av sammanhanget)

Jag ska ta mig till lvl 10 för att testa i alla fall. 2 timmar... nåja så bra är inte jag...

Ursprungligen av Mattias Hedman:

Jag ska ta mig till lvl 10 för att testa i alla fall. 2 timmar... nåja så bra är inte jag...

Jag insåg nog att jag underdrev, men 6-7 timmar kanske.

1
Bevaka tråden