Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple Store listade 4K-skärm från Sharp

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

En 4K-skärm från Sharp dök upp på flera av Apples europeiska webbutiker före helgen, men togs bort igen. Troligtvis planerar Apple att sälja skärmarna som ett alternativ till Mac Pro-köpare.

Läs hela artikeln här

Känns aningen irrelevant att Apple publiserat skärmen på sin hemsida...liknande skärmar finns ju överallt, i olika butiker. Hur skulle det vara så speciellt med att Apple hade en Sharp på Apple Store?

Jag menar, det finns ju billigare skärmar i samma storlek, med samma panel?

Ursprungligen av Segas:

Känns aningen irrelevant att Apple publiserat skärmen på sin hemsida...liknande skärmar finns ju överallt, i olika butiker. Hur skulle det vara så speciellt med att Apple hade en Sharp på Apple Store?

Jag menar, det finns ju billigare skärmar i samma storlek, med samma panel?

Det intressanta är att det här troligtvis betyder att vi inte får se någon uppdaterad Apple-skärm tillsammans med Mac Pro-lanseringen. Att de råkade få ut Sharp-skärmen nu tyder ju också på att Mac Pro:n antagligen kommer nu när som. Det har alltid funnits billigare alternativ till Apples egna skärmar, men de har inte själva sålt någon annan skärm förut vad jag vet. De tycker väl Sharp:s variant är den bästa av de som finns?

Ursprungligen av Ida Lindkvist:

Det intressanta är att det här troligtvis betyder att vi inte får se någon uppdaterad Apple-skärm tillsammans med Mac Pro-lanseringen. Att de råkade få ut Sharp-skärmen nu tyder ju också på att Mac Pro:n antagligen kommer nu när som. Det har alltid funnits billigare alternativ till Apples egna skärmar, men de har inte själva sålt någon annan skärm förut vad jag vet. De tycker väl Sharp:s variant är den bästa av de som finns?

Ingen uppdaterad Cinema-skärm då, tror du? Fast...den har kanske några år på nacken om man tänke efter.

Ursprungligen av Segas:

Ingen uppdaterad Cinema-skärm då, tror du? Fast...den har kanske några år på nacken om man tänke efter.

Jag tror att det kommer, men inte nu. Kan vara så att de väntar till de kan släppa en 4K-skärm med Retina-upplösning vilket, om jag förstår det rätt, antingen inte möjligt eller alldeles för dyrt nu.

1
Bevaka tråden