Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Ja, när man sitter i ett sådant nät....vilket man aldrig gör Ergo, ointressant i allmänhet med tanke på UMTS+LTE samt för mig i synnehet då jag aldrig sitter i GSM-nät i stort sett.
Ja, när man sitter i ett sådant nät....vilket man aldrig gör Ergo, ointressant i allmänhet med tanke på UMTS+LTE samt för mig i synnehet då jag aldrig sitter i GSM-nät i stort sett.
Min syftning när jag använde ordet "oseriös" sådan att det känns inte seriöst att kontrollera funktion i ett GSM 900-nät, en standard som snart fyller 25 år, när vi har långt mycket mer aktuella nät idag.
?Det går inte att försvara låg placering på radioprestanda med en iPhone överhuvudtaget.
I topp ligger Doro pensionärstelefonen, – de får väl plats med bra antenner i sin tjockis.
Sony kör med Ericsson radioteknik, – radiomästarna.
Och apple då..., — den säljer bra och köparna verkar nöjda ändå. Lever i bästa ecosystemet och man ska kanske se den som världens bästa kamera med telefonmöjlighet i sin storleksklass. Beviset och trösten finns här: Utklassning