Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Avsnitt #50: Gott Nytt År

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Det är dags att avrunda 2013. 99mac-redaktionen blickar bakåt och summerar året som gått i ett specialavsnitt av vår poddradio. Dessutom funderar vi på vad som kommer nästa år, diskutera med oss i kommentarerna.

Läs hela artikeln här

• Medlem
  • Karlskrona
  • 2014-01-02 09:03

Skulle vara roligt att se något liknande som Sweclockers "Fredagspanel"

• Medlem
  • Stockholm
  • 2014-01-03 09:31

Håller med ovan talare men är lite osäker på hur mycket det finns att fylla sådana avsnitt med. Kanske en månadspanel initialt? De kräver också minst två personer för att bli riktigt intressanta, gärna på plats. En ensam "talare" kan också fungera men jag tror som sagt två lyfter det hela väldig mycket mer.

Tittar vi pod-sidan vore det enormt trevligt med en jingel som inte känns som återanvänd burkmusik av lägre rang. Jag tror den pucken varit på bordet förr. Nu har ni ju en producent i huset så det borde bara enkelt fixat!

Va kul förslag ni kommer med!

Vi får fundera på en "fredagspanel" av någon sort. Vi blir ju två heltidsredaktörer snart så kanske det går att få ihop något när vi kommit i ordning.

Jag gillar vår jingel, men tar så klart med mig förslaget om att byta ut den ändå. Lite nytt då och då skadar ju inte.

1
Bevaka tråden