Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Status uppdateringar på Facebook

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!
Jag har ett problemen med Facebook. Har en Ipad brevid min dator och jag skulle gärna villa att att status uppdateringarna uppdaterades automatisk. Alltså så dom uppdaterades automatiskt, så man slipper sitta och scrolla upp i tid och o tid. skulle vara nice om man kunde sitta och titta på uppdateringarna "löpande" om ni förstår vad jag menar? är detta möjligt?

MVH Kristoffer.

** Tråd flyttad till iOS-forumet. **

Omformulera din frågeställning så att man förstår vad du vill göra. Vill du att själva flödet/väggen ska vara synkad med din dator, så att den alltid är up to date med vad datorn visar och vice versa? Troligtvis är svaret på din fråga, nej då iaf inte jag känner till några direkta inställningar för synk mellan dator och iOS-enhet förutom de vanliga notiserna.

Ursprungligen av Stoffem:

Jag har ett problemen med Facebook. Har en Ipad brevid min dator och jag skulle gärna villa att att status uppdateringarna uppdaterades automatisk...

Jag har också lite svårt att förstå vad du menar.

Jag tror inte, som barbapappa_86, att det handlar om någon slags synkning.

Utan jag tror att det handlar om att du vill visa ett flöde av Facebook-notiser på iPaden, samtidigt som du sitter och gör något annat vid datorn. Stämmer den tolkningen?

1
Bevaka tråden