Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Test: Fem portabla Bluetooth-högtalare

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

99mac testar fem väldigt olika högtalare där alla har tre saker gemensamt. De är trådlösa via Bluetooth, portabla genom batteridrift och de ligger i det lite högre prisspannet 1 500 - 2 000 kronor.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2014-01-19 11:44

Mycket bra, tack! Jag skulle vilja haft med Jawbone som jämförelse, bara för att se hur mycket bättre den är till den kostnadsökning det innebär.

  • Medlem
  • Örebro
  • 2014-01-19 21:19

Bra test.
Men skulle gärna sett ett test med dom riktigt små portabla högtalarna.
Som tex:
http://www.bassbuds.net/sweden/bassboomz/

Det finns många högtalare i just den formen, (dock är inte alla "förlängningsbara") och ljud kvaliteten och priset skiljer sig avsevärt mellan dom.
Dom högtalarna är ju extremt portabla, och man kan ha med sig dom i fickan bara.
Många av dom ger även förvånansvärt bra ljud och volym också.

Grymt test, bra jobbat!

Jag köpte en Bose Soundlink Mini i höstas och är riktigt nöjd. Jag har en något större BT-limpa i min Supertooth Disco som är billigare och bättre, men jag ville ha en ännu mer portabel högtalare så det blev Bose och den levererar som förväntat. Vissa nackdelar som relativt dålig batteritid, tung som tusan och ljudet skjuts "rakt ut" och växer inte rummet - men den är åt andra sidan liten och portabel så det får man antagligen räkna med.
Köpte till ett limegrönt skydd, blev galet snygg med det på.

1
Bevaka tråden