Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Problem med WIFI

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • International user
  • 2014-01-21 03:30

Köpte just en Mac Mini och den fungerar bra utom på kontoret där alla är påkopplade på wife men jag kan inte ansluta med minim.. har provat allt. Några tips? Varför är det så ibland att alla andra kan ansluta men inte jag? Kan nätverkskortat vara kasst? hur kollar man det? Månget tacksam för svar!

Ursprungligen av Mrnicoo:

Köpte just en Mac Mini och den fungerar bra utom på kontoret där alla är påkopplade på wife men jag kan inte ansluta med minim.. har provat allt. Några tips? Varför är det så ibland att alla andra kan ansluta men inte jag? Kan nätverkskortat vara kasst? hur kollar man det? Månget tacksam för svar!

Håll ner alt tangenten och klicka på WiFi symbolen i menyn. Då finns det ett nytt menykommando "Öppna trådlös diagnos" eller något i den stilen. Du kan ju testa den och se om det hjälper.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2014-01-21 11:13
Ursprungligen av Mrnicoo:

Köpte just en Mac Mini och den fungerar bra utom på kontoret där alla är påkopplade på wife men jag kan inte ansluta med minim.. har provat allt. Några tips? Varför är det så ibland att alla andra kan ansluta men inte jag? Kan nätverkskortat vara kasst? hur kollar man det? Månget tacksam för svar!

Här är en bra "guide" http://www.99mac.se/forum/p/2186508

1
Bevaka tråden