Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bluetooth dongle till mac pro 2008

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tjo! Jag har en kompatibel bluetooth dongle till min mac pro 2008, Problemet är bara att hur stänger jag av OSX inbyggda bluetooth och använder min externa? En Belkin Bluetooth 2.1

Läst att vissa har gjort det med programmet Bluetooth Explorer men det finns inga options what so ever i det programmet i dag. Någon hacket som vet hur jag gör på bästa sätt..

Varför jag vill använda extern bluetooth? Jag har satt datorn i ett annat rum och musen laggar genom väggen. har en sladd från datorn till en liten mini Belkin bluetooth dongle..

mvh

Phillip

Har du köpt Bluetooth Explorer på App store så är det fel. Gjorde samma fel häromdagen. Du får göra som jag och skaffa dig ett utvecklar konto hos Apple och där ladda ner deras Bluetooth Explorer. Där kan du välja vilken blåtand du ska använda.

Ursprungligen av Pierre/M-stad:

Har du köpt Bluetooth Explorer på App store så är det fel. Gjorde samma fel häromdagen. Du får göra som jag och skaffa dig ett utvecklar konto hos Apple och där ladda ner deras Bluetooth Explorer. Där kan du välja vilken blåtand du ska använda.

Hmm jag vet inte vad jag gjorde.. men efter en omstart och att jag tryckt in en USB förlängningssladd (aktiv) och satte in mini bluetooth dongle i den. Verkar det som OSX automatiskt använder sig av min dongle.. funkar än så länge sjukt bra..

1
Bevaka tråden