Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
En femte betaversion av IOS 7.1 släpps nu till utvecklare och innehåller buggfixar och förbättringar. Apple fortsätter att finslipa på det grafiska utseendet.
Och för de som önskar avnjuta 99mac.se på Safari i sin iPad kan jag på förekommen anledning varmt rekommendera att inte installera beta 5. Safari fryser så fort man kommer in på 99mac. På iPhone fungerar det.
Och för de som önskar avnjuta 99mac.se på Safari i sin iPad kan jag på förekommen anledning varmt rekommendera att inte installera beta 5. Safari fryser så fort man kommer in på 99mac. På iPhone fungerar det.
Har lagt upp en tråd i Feedback om detta. Alla andra sidor jag besökt fungerar. Det är bara 99mac så långt som krånglar. Kan ju vara något nytt som Apple har bestämt sig för och att korrigeringen måste till på 99mac och inte iOS.