Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Samsung lanserar Galaxy S5

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Galaxy S4 ersätts i april av Galaxy S5, en förfinad och förbättrad version av sin föregångare tänkt att ta upp kampen med Apples Iphone 5S.

Läs hela artikeln här

Återigen ett sifferrunkande. Samsung har inte direkt kommit med något som får en att känna den där "Wow-känslan". Trots sämre hårdvara i siffror så står sig iPhone 5S betydligt bättre på princip alla områden.

Ursprungligen av maskh:

Återigen ett sifferrunkande. Samsung har inte direkt kommit med något som får en att känna den där "Wow-känslan". Trots sämre hårdvara i siffror så står sig iPhone 5S betydligt bättre på princip alla områden.

Håller med! Det enda som jag känner lockande är ac-nät. När man sitter på en Airport Extreme (2013) utan ac-enheter känns den lite överflödig. Det verkar också som S5ans fingeravtrycksläsare kommer bli en stor flopp i jämförelse med 5s. Blir skoj att skratta åt alla samsung nördar som förgäves kommer försöker låsa upp med fingeret och ge upp efter 10 försök!

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2014-02-25 09:45

Ojoj vad mina vänner tillika Samsung fanboys har sågat fingeravtrycksläsare: "sådant rappel får Apple själva hålla på med, Samsung vet vad som är viktigt på en telefon" (citat från en vän). Kommer de bojkotta Samsung nu?

  • Medlem
  • International user
  • 2014-02-25 10:05
Ursprungligen av Fredde/pandemonium:

Håller med! Det enda som jag känner lockande är ac-nät. När man sitter på en Airport Extreme (2013) utan ac-enheter känns den lite överflödig. Det verkar också som S5ans fingeravtrycksläsare kommer bli en stor flopp i jämförelse med 5s. Blir skoj att skratta åt alla samsung nördar som förgäves kommer försöker låsa upp med fingeret och ge upp efter 10 försök!

Och de kommer att vara bergsäkra på att 5S varianten lika dålig eller sämre och spy sin galla över hur dåligt det är.

1
Bevaka tråden