Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Flera användare rapporterar att deras IOS-enheter inte vill starta efter att de installerat säkerhetsuppdateringen till IOS 7.0.6. Det verkar dock finnas en enkel lösning för drabbade.
Jag är en sådan där galning som uppdaterar först och tänker sedan, men har aldrig haft några större problem med varken OS X- eller IOS-uppdateringar som förstört mina enheter.
Tur att det i det här fallet finns en enkel lösning åt de som drabbas!
Min telefon har slutat att ladda batteriet och datorn känner inte av längre, när jag hämtade ios 7.0.6 nu är telefonen obrukbar vad gör man. Har provat att återställa telefonen
Iphone 4s
Min telefon har slutat att ladda batteriet och datorn känner inte av längre, när jag hämtade ios 7.0.6 nu är telefonen obrukbar vad gör man. Har provat att återställa telefonen
Iphone 4s
Iphone 4s