Jag köpte en Samsung Galaxy Tab 3. 8.0 tums. 16 GB. 1200 kr med 1 års garanti. Nypris dock 1900 kr men finns flera till salu för max 1500 kr med garanti på nätet. Supernöjd . Snabb ,smidig, lätt, platt, elegant skarp skärm, fin touchkänsla, utbyggbar med ytterligare 64 Gb minne för en spottstyver. En succé. Inget skräp, matchar en ipad mini hela vägen och vinner på minnesutbyggnaden, priset mm alla veckans dagar. THATS IT.
psss. lite olika segment visst. denna Samsung 8 tums platta är mer 16.9 film format, medans en ipad mini är mer läsformat medveten om detta
Behöver jag säga mer Plattan laddar min mobil på mikro usb porten så nice med en liten smidig adapter . Jag ler hela dagen att slippa ha en urladdad smartphone. Det var den egentliga anledningen till att jag köpte plattan
psss. drömmer redan om den nya smidiga 8.4 tums plattan från Samsung.. ska vara riktig nice skärm och vass quadra processor..
När ni aktiva här i tråden jämför android plattor med ipad så varför måste ni nämna sämsta skiten plattor i 500 kr klassen från acer or whatever against ipad mini ???