Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ipad - inbyggda t-bordet

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Kan man justera (flytta ned på skärmen eller minska storleken) så att det inbyggda t-bordet inte tar upp nästan hela skärmen? Just nu ser man inte det man skriver.

Om du håller in tangenten i nedre högra hörnet så får du en meny i vilken du kan välja att antingen lösgöra tangentbordet från skärmens nederkant - Undock, eller få ett delat tangentbord. I båda dessa fall blir tangentbordet samtidigt aningen mindre och det hamnar på mitten av skärmen

Ursprungligen av Mymac4ever:

Om du håller in tangenten i nedre högra hörnet så får du en meny i vilken du kan välja att antingen lösgöra tangentbordet från skärmens nederkant - Undock, eller få ett delat tangentbord. I båda dessa fall blir tangentbordet samtidigt aningen mindre och det hamnar på mitten av skärmen

definitivt mycket bättre, tack!

  • Medlem
  • Malmö
  • 2014-03-13 19:30

Funktionen att dela tangentbordet är skitbra tycker jag, men jag förstår inte varför det då måste hamna mitt på skärmen, skulle vilja ha det i nederkant ändå.

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2014-03-13 19:37
Ursprungligen av Kajan:

Funktionen att dela tangentbordet är skitbra tycker jag, men jag förstår inte varför det då måste hamna mitt på skärmen, skulle vilja ha det i nederkant ändå.

Dra isär tangentbordet med tummarna bara så stannar det längst ner.

Ursprungligen av Vassius:

Dra isär tangentbordet med tummarna bara så stannar det längst ner.

Måste jag testa

[email protected]: häftigt!

Senast redigerat 2014-03-13 20:40
  • Medlem
  • Malmö
  • 2014-03-13 22:55

Underbart! Tack.

1
Bevaka tråden