Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
I ett pressutskick till utvalda kanaler tillkännages att Apple helt upphör med tillverkning av datorer. Varumärket Mac säljs till Facebook, som sägs betala upp till 300 miljarder dollar.
Ett bra aprilskämt är ett skämt där det finns åtminstone en mikroskopisk chans att någon går på det, och där de som är medvetna om datumet först inte riktigt vet om det är ett skämt eller inte. Detta kan näppeligen räknas dit.
I grund och botten hade det nog ändå inte varit helt fel om det ändå hade varit sant. Sen om de hade sålt det till just Facebook vet jag inte, Lenovo hade nog däremot fungerat bra.
Den var så uppenbart fel så det blev kul..
Kanske så man ska göra Aprilskämten istället.. Driva med det absurda idag mer än att lägga allt krut på att det ska vara en trovärdig lögn.
Jag gillar skämtet.
I grund och botten hade det nog ändå inte varit helt fel om det ändå hade varit sant. Sen om de hade sålt det till just Facebook vet jag inte, Lenovo hade nog däremot fungerat bra.