Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Då ska du nog undvika iPhone 5 om det är handväskan som gäller. Den lär ju åka upp och ner i den väskan då Den tappar lätt färgen och nu syftar jag inte på handväskan
iPhone 5 får lätt skavmärken och färg lossnar i kanterna vad jag kom ihåg av omdömena.
Då ska du nog undvika iPhone 5 om det är handväskan som gäller. Den lär ju åka upp och ner i den väskan då Den tappar lätt färgen och nu syftar jag inte på handväskan
iPhone 5 får lätt skavmärken och färg lossnar i kanterna vad jag kom ihåg av omdömena.
Apple har ju inget mellan iPhone5 och iPad mini. Så då behöver du byta till något annat (Samsung/Android), vilket betyder att du behöver "börja om", lära dej ett nytt operativsystem, nya appar du troligen måste köpa igen, osv.
Apple kanske hade problem i början av produktionen med vissa leveranser och kvalitén av iPhone 5 och sedan fick ordning på problemet, eller så kanske det var en storm i ett vattenglas och inte alls så utspritt med lossande kantfärg ?
Vet inte om det passar att ställa sådana frågor på forumet men jag chansar.....Antar att det finns en del här på forumet som har både och? Det skulle vara intressant att veta vad de har på en android motsvarande iTunes och iCloud.
Vet inte om det passar att ställa sådana frågor på forumet men jag chansar.....Antar att det finns en del här på forumet som har både och? Det skulle vara intressant att veta vad de har på en android motsvarande iTunes och iCloud.