Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

imac 27 tum 2011 + imac 23 2008 vit skärm

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Trelleborg
  • 2014-05-07 22:13

Testade en imac 27 tum 2011 som en kompis skulle sälja allt fungerade kanske en timme sen blev pekaren avlång med punkter så jag beslöt att starta om, efter det startar macken som vanligt med äpplet och snurran och sen blev skärmen vit, provade att kolla den med wirefire med min MacBook och iMackens hårdisk får jag upp och det var inget fel på den så jag formaterade disken, provade sen att installera om Systemet men då kommer det bara upp text och att jag ska starta om den men samma sak händer igen, fan vet vad som hänt men jag kan väl inte va ensam om detta, det konstigaste är att min gamla iMac från 2008 som fungerade ibland en stund sen frös till is nu helt plötsligt visar samma beteende som den från 2011 men den bryr sig inte om installationsskivan, men bägge visar att dom inte har ett System installerat med mapp med frågetecken, endera spökar det här hemma eller så har jag all otur i världen.

• Medlem
  • Karlskoga
  • 2014-05-09 07:57

Jag har ingen lösning på ditt problem, men det var nog den längsta mening jag har läst i hela mitt liv.

1
Bevaka tråden