Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Undrar om 10.9.3 ligger långt fram i tiden, kanske så långt som WWDC, då det precis släpptes en separat säkerhetsuppdatering till OS X igår. Såg i och för sig att det var en del allvarliga säkerhetsfixar som de kanske kände sig tvungna att få ut så snabbt som möjligt.
Det ska visst finnas nåt som heter "OS X Software Update Seed Configuration Utility" som man kan ladda ner och som ska göra att developer-prylar syns i app store. Har dock inte provat själv.
Står lite, som verkar vara klippt från Apple, här:
Det ska visst finnas nåt som heter "OS X Software Update Seed Configuration Utility" som man kan ladda ner och som ska göra att developer-prylar syns i app store. Har dock inte provat själv.
Står lite, som verkar vara klippt från Apple, här:
Precis och det var det programmet jag installerade efter jag registrerade mig för att få tillgång till betorna.
Efter det så syntes 10.9.3 i AppStore för uppgradering. Men dom efterföljande versionerna har inte dykt upp AppStore alls.
Precis och det var det programmet jag installerade efter jag registrerade mig för att få tillgång till betorna.
Efter det så syntes 10.9.3 i AppStore för uppgradering. Men dom efterföljande versionerna har inte dykt upp AppStore alls.