Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Hej. Har en macbook pro late 2011 Fläkten har nu börjat låta illa ibland. Jag har försökt gjort rent den med hjälp av sajten ifixit,com Nån som vet någon affär/sajt som säljer en ny i Europa?
Du har ett års garanti men tre års reklamationsrätt på din dator. Jag hade samma problem på min MBP late 2009 och fick dem gratis utbytta 2011 efter att jag hävdat reklamationsrätten. Men det var segt, räkna med att det tar ett par månader innan kvarnen har malt färdigt. Det var iofs i semestertider.
Tackar för hjälpen beställde den från ebay. Återkommer om det fungera. annars är det väl hårddisken som låter och då blir det väl dyrt kan jag tänka mig.
Tackar för hjälpen beställde den från ebay. Återkommer om det fungera. annars är det väl hårddisken som låter och då blir det väl dyrt kan jag tänka mig.
Hårddiskar är billiga. Se bara till att ha en bra backup. En SSD-disk är att rekommendera men de är lite dyrare, speciellt om man behöver en lite större disk.