Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Att kunna dela Ipad-skärmen mellan två appar eller fönster är en av de mest efterfrågade funktionerna och kan bli verklighet när IOS 8 lanseras senare i höst.
På iPhonen har jag inget behov av att kunna ha öppet två appar samtidigt. Men på min iPad skulle jag väldigt gärna kunna använda två appar samtidigt. T.ex. när man ser på någon play-tjänst och får ett imessade eller mail som man vill svara på.
Vore toppen när man får en beställning via mail och ska knappa in den i ordersystemet. Att ha underlaget på halva skärmen medan man knappar in på andra halvan är guld värt.
Man borde även kunna ha ett "mode" där man visa ex. en iPad-app och en iPhone-app side-by-side. Det skulle göras sig mycket bra i många fall, och formateringen av apparna är i stort sätt redan klara.
Vore toppen när man får en beställning via mail och ska knappa in den i ordersystemet. Att ha underlaget på halva skärmen medan man knappar in på andra halvan är guld värt.