Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Iphone 5S uppfyller drömmar i ny reklamfilm

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Apple har släppt ännu en reklamfilm för Iphone 5S som fortsätter att visa vilket användbart hjälpmedel telefonen är i livets alla situationer.

Läs hela artikeln här

Är väldigt förvånad över att telefonen kan ha sådan potential. Fast man får inte så bra grepp och alla finesser på sådana korta filmer samt att jag hade önskat att de visar var och hur man ställer in alla dessa finesser.

Ursprungligen av calinou:

Är väldigt förvånad över att telefonen kan ha sådan potential. Fast man får inte så bra grepp och alla finesser på sådana korta filmer samt att jag hade önskat att de visar var och hur man ställer in alla dessa finesser.

Att förklara det i en reklamfilm kanske inte är så lämpligt Kolla på youtube, där bör det mesta finnas.

Ursprungligen av calinou:

Är väldigt förvånad över att telefonen kan ha sådan potential. Fast man får inte så bra grepp och alla finesser på sådana korta filmer samt att jag hade önskat att de visar var och hur man ställer in alla dessa finesser.

Apple lägger också upp alla appar som används i reklamfilmen på deras webbplats:
http://www.apple.com/iphone-5s/powerful/

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2014-08-04 12:56

AliveCor Vet beställd. Undrar om det blir så bra som de skriver om...

1
Bevaka tråden