Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Färska rykten om nästa Apple-evenemang visar sig pricka rätt – i alla fall när det gäller datumet. Den 9 september bjuder företaget in till nyhetsvaka Cupertino.
Blir nog att ta ledigt från jobb. Med tanke på att det är min födelsedag, spelet Destiny släpps till PS4, det är tisdagsquiz på favoritkrogen samt att apple ska hålla event. Kan det bli bättre?
Ni som inte redan har gjort det skulle kunna titta tillbaka i historien och se vad Apple har använt denna lokal till tidigare. De har haft tre presentationer där och de har alla varit något extra.
Blir nog att ta ledigt från jobb. Med tanke på att det är min födelsedag, spelet Destiny släpps till PS4, det är tisdagsquiz på favoritkrogen samt att apple ska hålla event. Kan det bli bättre?