Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Hej,
Sonens iPhone 4 fick ny iOS häromdagen. Efter detta fryser den direkt vid uppstart och omstart. Även provat hard reset utan resultat.
Nu är den helt oanvändbar …
Vad i h-e ska jag göra?!?! Hjälp!
Sonen (det är hans mobil) pillrade till och fick äntligen upp återställningen. Men det går inte att genomföra den eftersom Hitta min iPhone är aktiv och måste stängas i iCloud och telefonfan fryser!!
Kasta eller verkstad …
Sonen (det är hans mobil) pillrade till och fick äntligen upp återställningen. Men det går inte att genomföra den eftersom Hitta min iPhone är aktiv och måste stängas i iCloud och telefonfan fryser!!
Kasta eller verkstad …
@ jesper Om man ska göra en återställning måste telefonen vara helt avstängd – och det är nästan (utom nyss då) omöjligt eftersom den antingen startar om av sig självt eller tokfryser. Den är heeelt galen.
Hittade länk om 4or som gör just detta: startar om av sig själva och fryser. Men hittar inte någon lösning …
JAAAA!!!!!! @keptang jag tror din länk löser det! TACK!!!!
Fick göra om manövern ett antal gånger eftersom den startar om sig själv. Hoppas hoppas nu den fräschat upp sig o inte börjar strula igen när den får tillbaka appar etc.