Nu tyder ju verkligen allt på att detta är hur nästa iPhone kommer att se ut. Jag kan bara inte tro att det är sant. Halva grejen med att köpa iPhone är ju just den överlägsna designen och kvalitetskänslan. Om telefonen har den där grovhuggna, utstickande kameran så är det ju katastrof. Och nästan än värre är dessa allt annat än diskreta och harmoniserande linjer på baksidan. Det ser ärligt talat ut som ett hemmabygge/prototyp och jag kan som sagt bara inte tro på att Ive skulle skriva under på det här.
Och, nej, jag har inte klagat på utseendet inför varje ny version av iPhone för att sedan bli nöjd när jag håller den i handen. Jag har älskat alla iPhone-utgåvor redan under leaks. Nej, jag kommer inte vänja mig vid de fula strecken efter ett tag. Och nej, jag kommer inte förvara den i ett skal som "99%" av alla iPhone-användare. Jag har aldrig haft skal, kommer aldrig att ha, och dessutom är det absurt att behöva gömma en iPhone för att dölja en ful design. Så, bespara mig dessa motargument. Om iPhone ser ut som i denna video så är det den första rent av fula iPhone som släppts. I MINA ögon, oavsett vad andra kan tänkas tycka.