Min iMac 27" 2009 packade ihop i somras efter lång och trogen tjänst. Jag har efter det fått klara mig på min MBP, inga problem med det men jag känner att jag saknar 27" skärmen när man sitter hemma och jobbar ibland. Har flera gånger varit nära att beställa en ny , men har i sista sekund valt att inte köpa något eftersom det borde komma en uppdatering snart. Har kollat på 27" 3,2 GHz, i5 med fusiondrive. Men som sagt, det är över ett år sedan något hände med 27", borde väl komma en uppdatering, men vad kan en sådan uppdateringen innebära? Har läst om retina men den lär ju kosta satan så det är inte aktuellt, vad mer kan hända tro?
Sitter inte i sjön men vill heller inte köpa en så kommer det en ny i morgon. Kan det vara så att det släpps en ny när Yosemite släpps? Broadwell proppen verkar ju vara försenad, och gör den någon större skillnad i en stationär? den är väl främst strömsnål.. Ja va fan, Jävla ilands problem, jag vet, men låt oss njuta av dom, jag behöver bara lite andlig rådgivning i frågan.