Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kalender-sync iOS8 och Mavericks

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej, sedan jag uppdaterade till iOS8 (GM) så synkar inte mina kalendrar längre mellan telefonen och iMacen. Har testat lägga in från respektive, men inget syncas. Kalender är påslaget i iCloud-inställningarna.
Någon som har kör iOS8 och får det att fungera?

Ursprungligen av Elmeholt:

Hej, sedan jag uppdaterade till iOS8 (GM) så synkar inte mina kalendrar längre mellan telefonen och iMacen. Har testat lägga in från respektive, men inget syncas. Kalender är påslaget i iCloud-inställningarna.
Någon som har kör iOS8 och får det att fungera?

Det fungerar för mig.

Jag ser uppdateringarna både på min Yosemite beta och Mavericks datorn

Är du inloggad på samma AppleId på bägge enheterna?

Testat att ta bort och lägga till?

Värt att nämna är att det är beta. Förväntar du dig att saker ska fungera så rekommenderar jag dig att hålla dig borta från betaversionerna.

Ursprungligen av BlackSmp:

Det fungerar för mig.

Jag ser uppdateringarna både på min Yosemite beta och Mavericks datorn

Är du inloggad på samma AppleId på bägge enheterna?

Ja samma appleid. Har du family sharing aktivt? För det har jag, å den enda kalender som verkar delas är ju family kalendern. :/

Senast redigerat 2014-09-16 19:56

Jahapp, nu har jag felsökt å doonat å trixat. Men inte installerat om något lr så, men nu fungerar det helt plötsligt. Sjukligt störande.
Så om nån annan får samma sak, plippa på allt möjligt, lägg till lite poster å ta bort, vips så fungerar det. Magiskt

1
Bevaka tråden