Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPhone 5S - Laddar inte till 100%?

Tråden skapades och har fått 34 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av reboot81:

Vilket problem?
Mobilens batteri kan inte laddas så den ligger på 100% konstant när sladden är i.

Ja, men så fort jag dragit ur sladden innan så droppar den direkt ner till typ 97,96 %. Men nu efter IOS 8 förblir den på 100% efter jag dragit ur sladden och stannar där ett bra tag därefter. Allting är som det skall vara med andra ord utan några drops.

• Medlem
  • Malmö
  • 2014-09-20 22:37
Ursprungligen av Tobzki:

Ja, men så fort jag dragit ur sladden innan så droppar den direkt ner till typ 97,96 %. Men nu efter IOS 8 förblir den på 100% efter jag dragit ur sladden och stannar där ett bra tag därefter. Allting är som det skall vara med andra ord utan några drops.

Är det verkligen ett problem? Jisses...använd era telefoner istället för att stirra på om den visar 98% eller 100%.

Ursprungligen av zinned:

Är det verkligen ett problem? Jisses...använd era telefoner istället för att stirra på om den visar 98% eller 100%.

Hade samma problem med min iPhone 4s och då fick jag en helt ny av Apple. Så de såg ganska allvarligt på det. Rätt skall vara rätt enligt mig.

• Medlem
  • Malmö
  • 2014-09-20 22:59

Problem? På vilket sätt är det ett problem att den visar 98% istället för 100%?

• Wisserbesser
  • Uddevalla
  • 2014-09-20 23:34

%-av batteriladdning är inget exakt värde utan en uppskattning. Dessutom kan telefonen mycket väl visa 100% om sladden sitter i fastän den uppskattade laddningen är 98%, av just det skälet att det ser bättre ut.

Bevaka tråden