Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Skrevs ursprungligen av Oyvind-A Blir kanskje litt mye reising for min del, bare for en pub kveld. Fly fra norge. Det blir iallefall en kostbar pils(øl).
Med tanke på vad ölen kostar i Norge och Ryan Air tar för biljetterna så är det inte särskilt dyrt...
Men visst ska jag försöka komma även om det kommer barnrumpor som inte ens fyllt 30...
Det är banne mig på tiden att det blir av! Det finns en Captain's Bar högst upp på bryggan (styrhytten för oss sakramentskade landkrabbor). Den kan vi få för oss själva, men om det är bra väder är det bättre att vara ute på däck så klart.
Skrevs ursprungligen av István Med tanke på vad ölen kostar i Norge och Ryan Air tar för biljetterna så är det inte särskilt dyrt...
Men visst ska jag försöka komma även om det kommer barnrumpor som inte ens fyllt 30...
Jag har åkt med Ryanair från Skitköping till Torp i Norge flera gånger för motsvarande kostnad av tre norska pilsner. Tror att returresan vid ett tillfälle kostade 18 bagis.
Turen tar 40 minuter, lagom är värst!
Skrevs ursprungligen av MacNörd ...som sagt...är på gång att switcha....är man välkommen ändå? , kan ju vara den avgörande faktorn för att lämna peze-eländet:D
Självklart! Alla är välkomna, det är tanken som räknas.
Skrevs ursprungligen av snuffzan ja, man kanske skulle våga sej dit? men... varför på en torsdag?
Varför inte? Det är lite delade åsiklter om vilken dag som passar bäst. Vissa vill tillbringa fredagen med familjen och andra vill åka från utomsocknes och tillbringa helgen i Stockholm med 99mac-pub på fredagen.