Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Om man befinner sig på 8.0 och har problem med wifi bör man uppdatera. Själv gick jag tillbaka till 7.1.2. Jag gör inga nya försök med iOS 8.x innan jag vet att problemet är löst.
Det stämmer...har aldrig haft problem med enheternas uppkoppling på WiFi (Airport Extreme) utan bara det att dom aldrig dykt upp i iTunes. Nu är allt frid och fröjd igen och synkning sker när dom laddas på natten.
Ursprungligen av Dalle:
@Demiurgen Men du kunde väl ansluta till wifi, men att inte iTunes hittade telefonen? Vi kan ju inte ens ansluta till nätet.
Antagligen en kombination av IOS8 och nya WIFI drivrutiner och vissa trådlösa routrar..eftersom det inte drabbar alla.. har du kollat om det finns någon uppgraderad mjukvara till din trådlösa router ?
Antagligen en kombination av IOS8 och nya WIFI drivrutiner och vissa trådlösa routrar..eftersom det inte drabbar alla.. har du kollat om det finns någon uppgraderad mjukvara till din trådlösa router ?
Jag uppdaterade till senaste i min iPhone 5s i helgen och nu tappar den wifit hela tiden!
Vad sjutton skall man göra? Det gäller både på jobbet och hemma...
Jag uppdaterade till senaste i min iPhone 5s i helgen och nu tappar den wifit hela tiden!
Vad sjutton skall man göra? Det gäller både på jobbet och hemma...