- vlc
- Medlem ●
- Hallsberg
Lär dock inte bli på Fredag man håller den, blir nog måndag.
Misstänker det också. Men jag var lite orolig att datumet skulle flyttas lååångt fram eftersom jag inte hört något. Nu är den runt hörnet i alla fall
Att beställa iphone 6 plus 64 gb från Telia var ju ingen höjdare iaf beställde den 20e och har leveransdatum 14 november.. Telenor sjabblade bort min beställning och skickade istället för en telefon ett jävla täckningstestkort.
Nu står min som "Avslutad/Levererad" på Leveranssidan hos Telia. Där finns också tracking-nr/länk. Ser ut att komma imorn!
Min är sorterad i Jönköping och skickad med Företagspaket 16:00. Så det ser väldans ljust ut för morgondagen nu! Håller alla tummar jag har. Får bli till att ta med MacBooken till jobbet i morgon så att man kan dra igång direkt
Min är sorterad i Jönköping och skickad med Företagspaket 16:00. Så det ser väldans ljust ut för morgondagen nu! Håller alla tummar jag har. Får bli till att ta med MacBooken till jobbet i morgon så att man kan dra igång direkt
Samma här. Man kan vara rätt säker, det ska krävas mycket för att posten ska sjabbla bort ett sånt paket.
Beställde min ip6+ hos apple den 26e. Statusen när jag loggade in igår var förbereder leverans. När jag nu loggar in står det att det inte finns några ordrar lagda dom senaste 90 dagarna?? Finns ingen info om att jag beställt ngt. Oroar mig för jag tror inte dom skickar, å bara tar bort all info. Inte fått ngt mail eller nått alls.
Nån som kan logga in å kolla sin beställning på apples hemsida å kolla om ni har samma problem?
Beställde min ip6+ hos apple den 26e. Statusen när jag loggade in igår var förbereder leverans. När jag nu loggar in står det att det inte finns några ordrar lagda dom senaste 90 dagarna?? Finns ingen info om att jag beställt ngt. Oroar mig för jag tror inte dom skickar, å bara tar bort all info. Inte fått ngt mail eller nått alls.
Nån som kan logga in å kolla sin beställning på apples hemsida å kolla om ni har samma problem?
Samma här!Beställde på natten..