Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Efter att jag installerat Yosemite så har jag problem med att Safari stängs ner om jag dubbelklickar i sökfältet. Någon som har samma problem eller en lösning?
Efter att jag installerat Yosemite så har jag problem med att Safari stängs ner om jag dubbelklickar i sökfältet. Någon som har samma problem eller en lösning?
Konstigt. Jag har 1Password 4.2.4 och AdBlock 2.10.2 som tillägg i Safari och det funkar utan problem. Uppgraderade du till Yosemite eller gjorde du en ren nyinstallation? Om det förra så kanske en nyinstallation kan hjälpa (även om det förstås är surt och innebär en massa arbete).
Märkte även att Safari stängs ner även när jag dubbelklickar på "ramen" eller vad det kallas. Dubbelklickar jag på ramen så blir fönstret mindre och om jag då gör det igen så kraschar Safari. Kan man göra en ominstallation av enbart Safari?
Det går ju att markera genom att trycka och dra också så jag klarar mig absolut. Men jag kan inte sluta tänka på att det inte är som det skall, och det stör mig.