Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Yosemite - Problem med ljud

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej, jag har ett underligt problem som dykt upp sedan jag uppdaterade till Yosemite.
När jag förhandsgranskar ljudfiler (trycker på mellanslag) blir ljudet basigt och någon slags stereoeffekt och lite efterklang.

Det är bara när jag förhandsgranskar som problemet uppstår. iTunes, VLC och andra ljudprogram fungerar som vanligt.

Jag kan för mitt liv inte förstå vad som hänt. Jag kan förstås sluta att använda förhandsgranskning, men så här ska det väl ändå inte vara?!

Ursprungligen av Medelheim:

Hej, jag har ett underligt problem som dykt upp sedan jag uppdaterade till Yosemite.
När jag förhandsgranskar ljudfiler (trycker på mellanslag) blir ljudet basigt och någon slags stereoeffekt och lite efterklang.

Det är bara när jag förhandsgranskar som problemet uppstår. iTunes, VLC och andra ljudprogram fungerar som vanligt.

Jag kan för mitt liv inte förstå vad som hänt. Jag kan förstås sluta att använda förhandsgranskning, men så här ska det väl ändå inte vara?!

Ok, jag hade glömt att jag installerade programmet Hear för några månader sedan. När jag uppdaterade till Yosemite fungerade inte Hear helt och hållet, enda sättet att helt avinstallera det är att klicka på uninstall i Hears egen meny!

http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=...

Problem solved.

1
Bevaka tråden