Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Köpa Bostreams modem?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Holla,

Jag måste nu beställa ADSL tyvärr (efter att ha flyttat ifrån en 10mbit lina ) och inga andra alternativ tycks funka i min hus. Det lutar kraftigt åt Bostreams håll men jag fattar inte riktigt hur de kan med att ta 1300kr för modemet...? (eller ja, det fattar jag väl iofs)

Har de rätt i att modemet är bra (men att jag ska köpa det någon annanstans) eller har ni något annat modem att rekommendera?

/Björn

• Oregistrerad
  • 2003-08-06 17:43

Tja, det här erbjudandet ser ju lite billigare ut.

Kanske man behöver köpa till Alcatels router-uppgradering? Vore tacksam om någon kunde reda ut begreppen eftersom jag kan hamna i samma sitts som Jeffery.

Senast redigerat 2003-08-06 18:00

Vill bara lyfta den här frågan en gång till med tanke på hur många som diskuterar Bostream-grejer - kan ni inte bara säga hur ni har gjort?

Eller om någon kan reda ut adslmodem/router/stuff-definitionerna och behoven en gång för alla?

/björn

Jag verkar ha löst mysteriet själv. Jag ringde inwarehouse och de sa att modemet + cd-skivan med uppgradering var exakt samma som gateway router - fast billigare då de hade kampanj just nu.

Alltså billigare än att köpa Bostreams egna också, dock inte särskilt mycket skall sägas.

1
Bevaka tråden