Aaaaargh!,,?
Har nu blivit helt förtvivlad över hur det vackra som fanns med apples mjukvara nu vänts i långa svarstider, varierande gränssnitt (zoom) och ständiga krascher. Jag använder min Ipad Air till mycket men nu har jag ledsnat. De måste ha tappat kontrollen i Cupertino.
Är det bara jag som har problem?
Startar om ipad 5-6 ggr om dagen för att den beter sig underligt. Detta hande aldrig med tidigare mjukvaror och ipad 1 och 2. Hade gått tillbaka till ipad 2 om jag hade kunnat återställa till Ios 6...
Tack för mig
Jo, jag hade gärna uppdaterat tillbaka till iOS6 på min padda också. Jag skippade hela iOS7 eländet på den, men Apple lurade mig med continuity, det har inte varit trevligt alls med iOS8 jämfört med med iOS6.
Felet med iOS6 är att Apple har sjablat med certifikaten så Facetime slutade fungera med iOS6, och apples enda svar är att att nedgradera till iOS7, hmpf.
Men för mig har problemen blivit färre och färre. Vissa lösers sig automagistk utan uppdateringar överhuvudtaget. Hade ett problem i en app som inte visade innehåll efter en knapptrycking men roterade man paddan eller telefonen så visade den innehållet, och även om man roterade tillbaka. Det problemet försvann av sig själv efter ett par veckors irritation.
Men min 4s blev användbar igen efter 8.1.1.
Omstarter hör dock till vardagen ifall man avänder dem lite mer.
Så Windows Phone är väl egentligen stabilare, har svårt att tänka mig något annat. Känns som man är tillbaka till tiden för Mac OS 7.5.