Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

hysteriska hemsidor....

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

testa www.trafiken.nu För mig så laddar den om och om och om igen utan slut.

Kör Safari 1.0 v85 och OSX 10.2.6

Fanns det inte en tråd som handlade om dåliga hemsidor? Jag hittar den inte.
Kan man ändra så att sajten tror att man kör explorer 6.0 eller så? hur går det till i så fall och lär det hjälpa?:eek:

  • Oregistrerad
  • 2003-08-11 11:43

Funkar fint för mig. Safari 1.0 (v85)

No problemas i någon webbläsare här (Safari 85, Camino 20/07/03, Opera 6, Explorer 5.x, iCab, OmniWeb 4.5, wDesk, Mozilla, Firebird)

Jag har samma problem.

Inte på första sidan, men om jag klickar på "Stockholm" så börja min safari 1.0 att tokladda om och om igen.

Citat:

Skrevs ursprungligen av Christopher Anderton
No problemas i någon webbläsare här (Safari 85, Camino 20/07/03, Opera 6, Explorer 5.x, iCab, OmniWeb 4.5, wDesk, Mozilla, Firebird)

Nej, nu funkar det för mig med. Något har fixats. jag testade även med Explorer 5.2.2 innan, och fick en badboll...
nu funkar det även där.

Citat:

Skrevs ursprungligen av Fleno
Jag har samma problem.

Inte på första sidan, men om jag klickar på "Stockholm" så börja min safari 1.0 att tokladda om och om igen.

Så var det för mig, men nu funkar det fint, bara det att jag kommer direkt till Stockholm-jag kan inte backa och välja.
Skumma fisken......

Okej, jag rensade cacheminnet och tog bort mina cookies. Då kom jag till startsidan. Som tidigare börjar den loopa och ladda om och om igen när jag klickade på Stockholm, samma skit tyvärr.

Nyfiken som jag är så kollade jag naturligtvis och, ja, det är ett eländigt omladdande, men man kan ju stoppa och sedan ta sig in. Väl inne började jag zooma in på Stockholmskartan och då för första gången hängde sig Safari 1.0 (v85) i en evighetsloop... Bara att tvångsavsluta!

Jag har inte haft ett enda problem med denna v. av Safari annars, så detta måste ju vara en grymt elak sida.

mvh Henrik, som också kör 10.2.6

Samma sak nu här med.
Det fungerar inte ens längre i Mozilla baserade läsare. Clowner.

  • Medlem
  • 2003-08-11 23:33

Va fint, en hemsida som bara fugerar bra med IE ... sånt behöver vi mera av.. kan inte 99mac bli en IE-only-sida?

  • Medlem
  • 2003-08-12 01:04
Citat:

Skrevs ursprungligen av nixon
Va fint, en hemsida som bara fugerar bra med IE ... sånt behöver vi mera av.. kan inte 99mac bli en IE-only-sida?

Eller varför inte tvärt om? En sida som funkar med prexis vadsomhelst, utom då förstås IE.

  • Medlem
  • Hemmesdynge
  • 2003-08-12 08:22

Haha, det funkar fint om man klickar på skåne. Det gäller ju att bo i rätt del av landet

1
Bevaka tråden