Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ingen internetuppkoppling med Windows 7 på Mac

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har precis installerat Windows 7 på min Macbook och har problem då Windows inte kan hitta några trådlösa nätverk, varken mitt eller andras i närheten. När jag använder hårddisken som fortfarande har Mac OS X fungerar internet utan problem. Någon som har någon lösning på problemet?

• Medlem
  • White Beach, Puerto Galera
  • 2015-01-13 04:17
Ursprungligen av sannapannna:

Jag har precis installerat Windows 7 på min Macbook och har problem då Windows inte kan hitta några trådlösa nätverk, varken mitt eller andras i närheten. När jag använder hårddisken som fortfarande har Mac OS X fungerar internet utan problem. Någon som har någon lösning på problemet?

Har du testat med sladd? Var ju några år sedan jag hade Windows på en Mac men vad jag kan minnas skulle man bränna ut en CD/DVD med drivrutiner som sedan skulle installeras på Windows. Har du gjort det?

• Medlem
  • Göteborg
  • 2015-01-13 06:28

Boot Camp: Systemkrav för Microsoft Windows-operativsystem
Följ länken i tabellerna utifrån vilken MacBook-modell och version av Win7 du har, ladda ner Bootcamp drivrutiner till ett USB-minne och installera sedan dessa i Windows.

1
Bevaka tråden