Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Byta batteri eller köpa nytt?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har en 4S som snart är tre år gammal och batteriet är dåligt. Jag vet inte om jag skall byta batteri eller köpa ny. Använder min iPhone mest till Spotify och FB. Hur ofta byter ni iPhone?

• Wisserbesser
  • Uddevalla
  • 2015-01-17 12:32
Ursprungligen av RED STONE:

Har en 4S som snart är tre år gammal och batteriet är dåligt. Jag vet inte om jag skall byta batteri eller köpa ny. Använder min iPhone mest till Spotify och FB. Hur ofta byter ni iPhone?

Vill du byta till ett nytt batteri så kostar det ca 400kr. Betydligt enklare beslut än att köpa en mobil för flera tusen.

Jag köpte ett batteri på Ebay för 100 kr till frugans 5:a på vinst och förlust men det fungerade bra
tog det från Tyskland för att jag ville ha det snabbt, köper du från Kina så är det mycket billigare
troligt samma typ som telefonreparatörerna monterar i

Väldigt enkelt att byta batteri också om du har rätt mejsel, två skruvar har jag för mig räcker (i botten på telefonen för att få bort bakstycket).

Ursprungligen av keptang:

Väldigt enkelt att byta batteri också om du har rätt mejsel, två skruvar har jag för mig räcker (i botten på telefonen för att få bort bakstycket).

Jag hade 4s fixarkit sedan tidigare så det fick bli nytt batteri.

1
Bevaka tråden