- Redaktionen
- Skribent ●
UPPDATERAD. Per-Erik Österlund samlar på Apple-produkter, och har på fyra år fått ihop en imponerande samling. 99mac bjöds på ett exklusivt besök bland välformad plast, metall och kretskort.
99mac-pub?
Den här samlingen finns under en begränsad tid uppställd i Stockholm. Vi är sugna på att ordna en visning tillsammans med Per-Erik Österlund. Om det finns tillräckligt med intresse kan vi ordna ett besök någon kväll, med efterföljande Apple-öl. Anmäl intresse via kommentarsrutan nedan.
En fin samling. Bara att se den i glatt 99-sällskap är värt en tågresa till kungliga huvudstaden.
Bestäm ett datum! Vardag eller helg spelar mindre roll för mig, det blir tillfälligheter som styr just nu om jag kan passa in resa för en sådan 99mac-pub.
Pub låter intressant o bäst är om den hamnar på en lördag så att jag hinner komma ner(40 mil tar 5-6 timmar m buss)
Låter fint med en bar
Jag är på, men säg till i god tid. Många mils resa!
Jag är också riktigt intresserad. Kom gärna med ett par datum så får chansen att få till det.
Absolut intresserad!
Per-Erik Österlund samlar på Apple-produkter, och har på fyra år fått ihop en imponerande samling. 99mac bjöds på ett exklusivt besök bland välformad plast, metall och kretskort.
Hejsan, jag är lätt på att följa med och ta en öl om det blir ett datum och tid där jag har tid
Finns det en lista på alla olika Apple & Mac datorer som finns i samlingen?
Skulle vara intressant att jämföra med min gamla.
Håller med skulle vara riktigt intressant. Kanske till och med har något att bidra med?
Har dock inte möjlighet att komma ner på någon MacPub denna gången.
Flera har efterfrågat en lista över de datorer och andra produkter som ingår i samlingen. Nu har vi uppdaterat artikeln med en sådan.
. .6:e lr 7:e Mars??
. .vi är Tres Amigos som är gravt frukt-beroende sen den där dagen back in -84, och som naturligtvis
hakar på och nostalgi-dreglar lite!
//Stefan
Helst inte då för då kan jag inte komma. Rent generellt går första lördagen i varje månad tom Juni bort för mig...
Det här verkar väldigt intressant. 7 eller 8 mars är de enda dagarna som jag kan inom den närmsta tiden.
Vi ska försöka ordna ett gemensamt besök, men datumen beror lite på när Per-Erik har möjlighet. Han har lovat att återkomma med några förslag!
UPPDATERAD. Per-Erik Österlund samlar på Apple-produkter, och har på fyra år fått ihop en imponerande samling. 99mac bjöds på ett exklusivt besök bland välformad plast, metall och kretskort.
Är också på!
Är intresserad av ett möte- Har själv en samling på något hundratal macprylar. Kan bli ett givande samarbete.
Hälsn PerM
Jag är även intresserad av att besöka samlingen.
Bengt