Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Truecaller: Radera kontakten från iPhones adressbok, hur?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej,
Jag har haft truecaller installerat, men har nu tagit bort appen. Men den kontakt som skapas i adressboken finns kvar. Varje gång jag försöker öppna den kontakten fryser telefonapp:en (för att den består av många hundra telefonnummer). Är det nån som vet hur man raderar en kontakt från en iPhone utan att först öppna kontakten?

Notera: Jag hade två såna här kontakter. Den ena fanns på iCloud och den lyckades jag radera via icloud.com. Den jag har kvar har Truecaller lagrat direkt på telefonen.

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2015-02-11 06:39

Låt den arbeta för det tar en stund innan man kan göra något för som du säger beror det på att det är så många telefonnummer i kontakten.
För mig tar det upp till en minut innan det händer något. Har en iPhone 6 iOS 8.1.3

Ursprungligen av lappen71:

Låt den arbeta för det tar en stund innan man kan göra något för som du säger beror det på att det är så många telefonnummer i kontakten.
För mig tar det upp till en minut innan det händer något. Har en iPhone 6 iOS 8.1.3

Tack! Jag har en 4s så det tog liiite längre tid. Jag har väntat typ ett par minuter förut innan jag gett upp. Nu lät jag den stå längre. Närmare bestämt 7 minuter...

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2015-02-11 10:42
Ursprungligen av Cpt_BombJack:

Tack! Jag har en 4s så det tog liiite längre tid. Jag har väntat typ ett par minuter förut innan jag gett upp. Nu lät jag den stå längre. Närmare bestämt 7 minuter...

Jag kan också bekräfta att det tar tid. För min del hade jag en iPhone 5S men icke desto mindre så fick man ge sig till tåls och vänta ut den. Sedan var det bara att radera.

1
Bevaka tråden