Vad är det för "spelare" du menar - en cd-spelare i en stereoanläggning, dvd-spelare i hemmabioanläggning, datorns interna? Och om det sistnämnda - vilken mjukvara?
Gamla hederliga cd-spelare klarar nog inte wav öht. Däremot kan jag tänka mig att en del hemmabioanläggningar/dvd-spelare kan klara lite av varje. Inkl mp3. Däremot är de ju notoriskt kassa på allt som inte är den mest basala standarden, och därmed kanske inte klarar att spela fler än 36 spår/skiva. Vad vet jag.
Däremot låter "36" som en sån där jämn och fin siffra som skulle kunna vara just din utrustnings maxgräns för just det formatet. För blev det verkligen exakt samma skiva/ljudfilformat när du brände via iTunes? Brände du en normal audio-cd, mp3-cd eller "data-cd" med alla filer "as is" från iTunes-biblioteket? Bevarades verkligen wav-formatet från det du la in dom i iTunes och till slut fick ut dem på skiva? Eller blev de kanske konverterade till något annat som inte hade en "36-spårsgräns"?
vill du ha något som kan spelas upp överallt torde det enklaste vara att göra en riktig Audio CD-skiva i Toast. Välj "Audio"-knappen istf "Data" och välj sedan Audio CD i rullgardinsmenyn. Tror inte att korta spår skall vara något problem då. Finns ju massor med exvis ljudeffektskivor med ohemult många, korta spår per skiva. De jag har är ner mot 3-4 sek som kortast per spår. Nemas problemas. Bränna audio cd i iTunes torde ge identiskt resultat. Eller är det ett självändamål att ha dem i wav?
Tillägg: Ser nu att du svarat på en del medan jag hade fliken öppen.