Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Har en liten fundering. Insåg att går rätt segt ändå efter att ha uppdaterat denna 4GB ram o 320GB HDD Macbook Pro Early 2011 till Yosemite. Hur värt är det att köpa 16GB's ram istället för 8GB? En 8GB kan man få för ca 600-750kr medans 16GB är minst 1400kr. Hur värt är det egentligen?
Har en liten fundering. Insåg att går rätt segt ändå efter att ha uppdaterat denna 4GB ram o 320GB HDD Macbook Pro Early 2011 till Yosemite. Hur värt är det att köpa 16GB's ram istället för 8GB? En 8GB kan man få för ca 600-750kr medans 16GB är minst 1400kr. Hur värt är det egentligen?
SSD som gäller? Tycker att det ibland går lite segt när man har 3-4 tabbar i Safari och typ Excel/Word uppe, samtidigt som man spelar musik från Spotify.
Godkväll! Jag har en macbook pro 13" mid 2010 och skulle vilja ha tips på bästa och prisvärdaste uppgraderingen just nu för mig.
Ssd hårddisk 500gb och ramminne. Jag skulle bli tacksam på bra tips för vad som gäller just nu. Har endast orginal i just nu, 4gb ram och 256gb gammal hårddisk i. /mvh Martin