Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Ett tips; om man av någon outgrundlig anledning önskar dryfta valuta med Siri, så förstår hon endast det officiella uttalet av Euro [evro]. Vi svenskar tenderar att använda det (felaktiga) engelska uttalet, [juro].
Är det någon som kan twittra? Det ska väl funka? Jag får bara "dessvärre gick något fel. Kan du försöka igen?" Tänker att man måste ge tillgång till twitterappen eller någon sånt där.
Är det någon som kan twittra? Det ska väl funka? Jag får bara "dessvärre gick något fel. Kan du försöka igen?" Tänker att man måste ge tillgång till twitterappen eller någon sånt där.
Jag hade också samma problem som du beskrev tills dess att jag gjorde mitt första tweet genom appen (i mitt fall Twitterific). Efter det så gick det bättre. Jag körde med
Jag hade också samma problem som du beskrev tills dess att jag gjorde mitt första tweet genom appen (i mitt fall Twitterific). Efter det så gick det bättre. Jag körde med
Tack för svar! Har nu checkat av det där. Har inte fått frågan, men i inställningarna för twitter är siri på. Det funkar inte heller att radera alla konton utom ett (*** också, nu måste jag hitta alla lösenord igen). Siri kan starta twitterappen, men inte skriva ett tweet.
Har också testat omstart och att stänga alla andra appar.