Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

81 procent använder nu IOS 8

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Enligt Apples senaste statistik har 81 procent av användarna nu uppgradera till IOS 8.

Läs hela artikeln här

Inget konstigt med att många inte uppdaterat till iOS 8 eftersom iOS 7 och iOS 8 är så lika varandra.
Sen så många använder sina lurar utan att bry sig om att det finns uppdateringar.

81% är en bra siffra!

Ananr så tänker jag mest på att mitt favorithatobjekt SvenskaSpel fortfarande inte har klarat av att uppdatera sin Ipadklient så att den fungerar med IOS8. Tänk er att erbjuda pokerspel på Ipaden med reservationen - du får inte ha uppdaterat ditt operativsystem... Oj, tappar vi ca 80% av de tillgängliga kunderna - synd men vad kan vi göra...

Fåntrattar!

  • Medlem
  • 2015-04-29 19:26

Det låter bra med 81%.

Men hur många av dessa med äldre enheter ångrar sig och inte har någon möjlighet att nedgradera sina numera supersega iPrylar?

  • Medlem
  • Växjö, Sweden
  • 2015-04-29 23:42
Ursprungligen av Ljung:

Det låter bra med 81%.

Men hur många av dessa med äldre enheter ångrar sig och inte har någon möjlighet att nedgradera sina numera supersega iPrylar?

Min svärmor har en 4S med 8.3. Jag tycker den är helt ok att hantera (har ip6 själv) men det beror nog på att hon har extremt lite appar mm. Många bilder dock.

1
Bevaka tråden