- Dalle
- Medlem ●
"Så jävla glad" vet jag inte. Men ska bli kul iaf.
Ska snart på SM i Ordvitsar.
La grande finale, gräddhyllan av dåliga ordvitsar ska göra upp i finalen i Stockholm med deltagare från Stockholm, Göteborg och Malmö.
Det blir nog en lång kväll...
På hemväg efter en ytterst kulturell luftombyteshelg i huvudstaden;
Fredag
Chicago på Stadsteatern
Lördag
Fotografiska
Konsert på Hovet(2 timmar försenad men ändock mkt bra...tur det)
Söndag
Planlöst strosande på Moderna o ArkDes i närmare två timmar
Nu har jag fått energi som förhoppningsvis räcker ett tag o som grädde på moset får jag jobba från onsdag o nästan två hela veckor framåt
Plötsligt händer det
Jag har fått platsbekräftelse(stod på väntelista) för en resa till Island i maj
Plötsligt händer det
Jag har fått platsbekräftelse(stod på väntelista) för en resa till Island i maj
En fråga från en okunnig. Väntelista? Är det kö för att åka till Island eller vad är grejen?
En fråga från en okunnig. Väntelista? Är det kö för att åka till Island eller vad är grejen?
Det är en gruppresa m begränsat antal deltagare o endast ett hotell. När jag bokade var enkelrummen slut, är solo, så de satte mig på väntelista. Någon med enkelrum måste ha avbokat sig e-som jag nu fick min plats.
Det är en gruppresa m begränsat antal deltagare o endast ett hotell. När jag bokade var enkelrummen slut, är solo, så de satte mig på väntelista. Någon med enkelrum måste ha avbokat sig e-som jag nu fick min plats.
Vandringsresa?
Härligt @Mymac4ever! Varit där innan? Island är briljant, klart underskattat resmål.
Inget konstigt alls tycker jag. Bara ett annat sätt att säga: "jag tror jag nöjer mig där" eller "bäst jag tar det innan de ångrar sig"
Finns ju de som inte har som avsikt att flytta och ändå lägger ut för försäljning, med en sådan utgångsumma så att det är idiotiskt att inte ta det om någon erbjuder sig att köpa.
En jag känner gjorde just så. Och en dotter till en kapten skulle ha huset. Pengarna verkade de ha så det räckte till och mer.
Finns ju de som inte har som avsikt att flytta och ändå lägger ut för försäljning, med en sådan utgångsumma så att det är idiotiskt att inte ta det om någon erbjuder sig att köpa.
En jag känner gjorde just så. Och en dotter till en kapten skulle ha huset. Pengarna verkade de ha så det räckte till och mer.
Nog har vi för avsikt att sälja eftersom vi redan köpt en ny.
Är utgångspunkten att tacka nej till bud på din lägenhet? Varför säljer du den i så fall?
Nu är det väl inte så i det här fallet, men ditt inlägg fick mig att tänka på när jag köpte mitt hus. Det var inte till salu utan jag sökte upp ägaren och gav honom ett bud.
Kan tilläggas att han bara hade använt det som sommarstuga/fritidsboende de senaste årtiondena och dessutom inte varit där speciellt ofta på ett antal år.
Jag såg det i surtråden. Trist
Så där, kontraktet på bilen uppdaterat till en 2.0... Nu är det bara att vänta till september! Och när ni/vi klagar över väntetiderna på en Apple Watch så säger jag bara... Jag har väntat på denna bil...
Fränt åk, vågar man fråga på priset?