Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

99mac fyller 14 år

Tråden skapades och har fått 17 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Nu fyller 99mac 14 år. Hipp hipp hurra! Vi firar med att minnas tillbaka på åren som gått och hur allt en gång startade.

Läs hela artikeln här

Grattis 99mac.

  • Medlem
  • Trollbäcken
  • 2015-05-04 17:43

Grattis!

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2015-05-04 17:49

Gratulerar på 14-årsdagen!

Grattis 99mac! ?

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2015-05-04 19:15

Grattis!

Ursprungligen av Redaktionen:

Idag fyller 99mac 14 år. Hipp hipp hurra! Vi firar med att minnas tillbaka på åren som gått och hur allt en gång startade.

Så här såg tårtan ut på ettårsdagen 2002

Tiden går fort när man har roligt men inte när man väntar på Apple Watch! Grattis!

  • Medlem
  • rörtången
  • 2015-05-04 22:29

hej och grattis på er !

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2015-05-04 22:30

Va Kul grattis till er och tack för alla åren du kämpade Mr mac Björnström

Blir nostalgisk av den bruna färgen

Grattis!

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2015-05-04 23:28

Jag tycker det känns fel när det står Medlem på Björnström.- Det ska ju stå Sheriff!

Bra sida och fin entuasiasm!

Ni anar inte hur många minnen man har sedan 99mac tiden och hur mycket sajten faktiskt förändrat mitt liv. Flera av mina närmaste vänner och även kollegor träffade jag här!

Har massor med gamla bilder från förr - vi arrangerade rätt många fester och events - som man borde dela igen.

14 år - 99mac går in i tonårsperioden på riktigt mao

Har en vecka kvar till 14 år . 17 maj 2001 klev jag in och registrerade mig på 99mac. Hua vad tiden går. Grattis till
" sheriffen " Martin - som drog igång allt.

Grattis i efterskott 99mac/Martin!

(när nollades räkneverket på antalet inlägg, jag vill definitivt minnas att jag åstadkommit fler än 7...)

1
Bevaka tråden