Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Rysk polis: "Tänk efter innan du tar en selfie"

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Polisen i Ryssland har tagit fram en informationskampanj som uppmanar allmänheten att tänka efter ett extra varv innan de försöker ta några farliga selfies.

Läs hela artikeln här

Knäppt. Jag blev förvånad över hur många som använde selfiepinnen i Venedig. En person krockade med mig för att han var så upptagen med sin pinne. Ser otroligt löjligt ut.

Var nyligen i Rom. Har aldrig sett en sådan koncentration av selfie-pinnar förut. Dessutom en enorm mängd människor som gick runt och fotograferade helt vanligt med telefonen på selfiepinnen. Blir säkert sketbra inne i mörka kyrkor där man behöver hålla kameran stabilt.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2015-07-12 00:07
Ursprungligen av pmarriott:

Var nyligen i Rom. Har aldrig sett en sådan koncentration av selfie-pinnar förut. Dessutom en enorm mängd människor som gick runt och fotograferade helt vanligt med telefonen på selfiepinnen. Blir säkert sketbra inne i mörka kyrkor där man behöver hålla kameran stabilt.

Vad ska påven säga ? Har han egen pinne

Ursprungligen av cubeis:

Vad ska påven säga ? Har han egen pinne

Han är iaf skyldig mig en hatt. https://johnnydiesel.wordpress.com/2015/07/06...

Selfipinnen har sina poänger i rätt läge. Jag har alltid en i bilen menanvänder den inte särskilt ofta - bara när det blir ett bra tillfälle

Ponera att du är en av 7 selfiepinneförsäljare på rad med ett inbördes avstånd på 1 meter. Ni säljer alla identiska grejor till samma pris. När man har tackat nej till försäljare nr 1, 2, 3, 4, 5 och 6, vad är det då som får dig som nr 7 att tro att jag skulle köpa en av dig? Minst sagt irriterande.

Senast redigerat 2015-07-12 17:26
  • Medlem
  • Huddinge
  • 2015-07-12 16:43

Min monopod blev en gång kallad för selfiepinne, troligtvis skämtsamt sagt av personen.

Själv har jag bara sett en selfiepinne en gång, innan dess trodde jag den var ett skämt.

1
Bevaka tråden