Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Honda lovar bil med Carplay nästa år

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Honda presenterar 2016 års modell av Accord, som blir den första modellen från biltillverkaren med stöd för Carplay.

Läs hela artikeln här

Toyota

Det här låter ju superfint! Men, själv hade jag sett att Toyota, med sin framskjutande position inom hybridsegmentet hade hakat på "tåget" för länge sedan.....

Ursprungligen av Redaktionen:

Honda presenterar 2016 års modell av Accord, som blir den första modellen från biltillverkaren med stöd för Carplay.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Neverland
  • 2015-07-24 21:16

Som Honda-körare blir jag glad att de väljer att utöka funktionerna från nuvarande – som enbart inkluderar handsfree och musikspelning (via BT).

Någon Accord står dock inte på inköpslistan, så jag får väl vänta tills Carplay dyker upp på C-RV.

  • Medlem
  • Skånes sydkust
  • 2015-07-25 10:51

Synd bara att Honda har plockat bort Accord från Europamarknaden, den kommer bara att säljas i Nordamerika och vissa asiatiska länder.

  • Medlem
  • Bästkusten
  • 2015-07-26 13:59

Mazda då? Sitter ju i startgropen för ett inköp av en CX-3:a. Kan man ha sådan tur att detta kan lösas med en uppdatering av mjukvaran senare.?

Ursprungligen av The Cat:

Mazda då? Sitter ju i startgropen för ett inköp av en CX-3:a. Kan man ha sådan tur att detta kan lösas med en uppdatering av mjukvaran senare.?

Jag väntar på min nya MX-5:a så jag har haft samma tankar:)

Ursprungligen av The Cat:

Mazda då? Sitter ju i startgropen för ett inköp av en CX-3:a. Kan man ha sådan tur att detta kan lösas med en uppdatering av mjukvaran senare.?

Hoppas Mazda kan implementera det i deras system, har en helt ny Mazda 3 2.0 Vision. Det är ju modifierbart så man får hålla tummarna.

1
Bevaka tråden